Батьківські збори в старшій групі

2014-11-17

/Files/images/SAM_4550.JPG

В житті кожної дитини-дошкільнятка та його батьків настає дуже відповідальний і надскладний період – період вступу до школи.

І педагоги, і батьки повинні зробити все, аби малята легко і з задоволенням навчалися. А для цього слід спільними зусиллями сформувати позитивне ставлення дитини до майбутнього навчання, тобто психологічно підготувати дитину до шкільного життя. Нажаль погляди батьків щодо підготовки дитини до школи, часто не співпадають з поглядом психологів.

В старшій групі «Віночок» ДНЗ № 43 відбулись батьківські збори на тему «Психофізіологічна готовність дітей до шкільного навчання», які підготувала і провела практичний психолог закладу Васильєва Наталія Борисівна. В заходах взяли участь 20 батьків майбутніх першокласників.

Психолог підкреслила, що більшість батьків вважає, що готова дитина до школи тоді, коли вміє читати, писати і рахувати. Інші можуть сказати, що цього робити не варто, все прийде згодом. Та перш за все треба зрозуміти, що психологічна готовність до абсолютно нового періоду в житті дитини не формується за півтора місяці, і не досягається вмінням читати або писати, а вимагає спеціальних занять упродовж усього підготовчого етапу. Психолог розкрила зміст поняття «психологічна готовність» та її основних компонентів:

· соціальний;

· емоційно-вольовий;

· інтелектуальний;

· мотиваційний .

Батькам дуже сподобалась вправа «Філіппінський тест» на визначення готовності до шкільного навчання, який можна провести навіть батькам зі своїми дітьми. Батькам пропонується правою долонею через маківку голови затулити ліве вухо. Успішність виконання дитиною вказує на ступінь її моторної зрілості, одним із показників якої є фізіологічно зумовлений «стрибок» росту кінцівок дитини. Дитина дошкільного віку неспроможна виконати таке завдання – її руки закороткі.

Плідна дискусія пройшла після виконання батьками вправи «Три ложки». Учасникам пропонується три ложки: маленька, середня і велика. Вони символізують обсяг подачі знань дитині дошкільного віку. Дорослим хочеться, щоб дитина знала все і одразу. А дитина в великої ложки засвоює знання поверхово, не розуміючи їх. Тому знання варто давати дитині «з маленької ложечки, невеликими порціями», аби дитина могла їх засвоїти, а потім поступово збільшувати «розмір ложки». Більшість батьків обрали велику ложку, а правильним був би вибір маленької.

Також було проведено анкетування батьків «Чи готова дитина до школи?»

На завершення психолог побажала батькам знайти свою золоту середину вихованні і навчанні, аби бути для своїх діток люблячими батьками, терплячими і мудрими учителями-наставниками та найкращими друзями.

/Files/images/SAM_4573.JPG

/Files/images/SAM_4585.JPG/Files/images/SAM_4593.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 570

Коментарi