Закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В .Винниченка за фахом «Початкове навчання» та Кіровоградський регіональний інститут управління та економіки за 1фахом «Практична психологія» . Працює в закладі з 2008 року. Педагогічний стаж –17 років. Спеціаліст І кваліфікаційної категорії.
Проблемне питання: «Новітні підходи в питанні корекції емоційних станів дітей дошкільного віку».
Пріоритети діяльності: особистісно-орієнтований підхід, толерантність, повага й розуміння дитини.
Проблемне питання поглибленої роботи: «Використання сучасного корекційно-розвивального середовища в роботі з дітьми , які мають порушення мовлення».
Застосовує інтерактивні дидактичні посібники, технологію М.Монтессорі в питанні корекції мовних порушень.
Закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В .Винниченка за фахом «Музичне мистецтво» Працює в закладі з 1994 року. Педагогічний стаж – 28 років, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Проблемне питання: «Розвиток творчих здібностей та акторських умінь в театралізованій діяльності дошкільників». Пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих дітей; виховання любові до театру; виховання художніх смаків, розвиток фантазії – основні завдання роботи педагога. Керівник гуртка «Маленькі артисти».
Закінчила з відзнакою Олександрійський педагогічний коледж ім.В.Сухомлинського за фахом «Музичне виховання» Працює в закладі з 1997 року. Педагогічний стаж – 25 років. Має педагогічне звання "вихователь-методист"
Поглиблено працює над питанням «Розвиток музично-ритмічних здібностей у дітей дошкільного віку».
Пріоритети діяльності: для всебічного розвитку музично-ритмічних здібностей, танцювальних навичок, умінь, вподобань дитини, залучає дітей до різних напрямків хореографії: від народних танців до сучасного танцювального мистецтва. Керівник хореографічного гуртка.
Закінчила Жовтоводський педагогічний коледж
фахом «Дошкільне виховання» , Бердянський педуніверситет за фахом "корекційна педагогіка" Працювала в закладі з 2015 по 2022 рік. педагогічному університеті
Проблемне питання: «Застосування леп-буків на заняттях з ознайомлення з природою».
Пріоритети діяльності: навчання дітей має бути розвивальним, захоплюючим, проблемно-ігровим. Головне – підтримувати активність дитини, її прагнення до пізнання. Гра допоможе дитині розвинути інтелектуальні здібності , сформувати самостійність і відповідальнысть.
Закінчила Жовтоводське педагогічне училище за фахом «Початкове навчання». Працює в закладі з 1994 року. Педагогічний стаж – 24 роки. Має педагогічне звання "вихователь-методист"
Поглиблено працює над проблемою: «Використання коректурних таблиць Н.Гавриш в розвитку мовлення дітей раннього віку».
Професійне кредо:«Помічати і радіти найменшим успіхам кожної дитини». «Дорога по силі тому, хто йде…», - навчає нас народна мудрість. Тому вихователь впевнена, що робота, розпочата в напрямку мовного виховання, буде недаремною і зерна любові до рідної мови, до мовної культури, посіяні сьогодні, назавтра проростуть у душах дорослих та малят.
Закінчила Олександрійський педагогічний коледж ім. В.Сухомлинського за фахом «Дошкільне виховання» Працює в закладі з 1997 року. Педагогічний стаж – 30
років. Має педагогічне звання «вихователь-методист».
Поглиблено працює з питання «Громадянсько-правове виховання дошкільників».
Думка вихователя: «Гуманізація освітньо-виховного процесу як один із принципів моєї роботи допоможе у вирішенні завдань правового виховання, спрямує на обов’язкове прийняття кожного мого вихованця як унікальної особистості, визнання його прав і обов’язків… Я хочу навчити дітей жити у злагоді із самим собою та толерантно ставитись до оточуючих»
Закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім.В.Винниченка за фахом «Початкове навчання» з спеціалізацією "Іноземна мова в початкових класах" . Працює в закладі з 2014 року. Молодий спеціаліст.
Питання поглибленої роботи: «Навчання англійської мови старших дошкільників" Вважає, що іноземної мови можна навчити читати ,використовуючи ігрові методи і прийоми роботи. Педагогічний стаж - 8 років.
Пріоритети діяльності: принцип партнерської взаємодії, особистісно-орієнтований підхід до роботи з дітьми.
Добре шие, вишиває, любить читати. Багато читає і розповідає дітям. Керує гуртком англійської мови.
Закінчила Олександрійський педагогічний коледж
ім. В.Сухомлинського за фахом «Дошкільне виховання» Працює в закладі з 2004 року. Педагогічний стаж – 26 років.
Проблемне питання: «Використання інтегрованих підходів під час проведення занять з логіко-математичного розвитку дошкільників». Педагогічні методи і прийоми вихователь спрямовує на розвиток креативного мислення дітей.
Професійним кредо вважає вислів В.Сухомлинського:
«Слово–найважливіший педагогічний інструмент, його нічим не замінити».
Закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В .Винниченка за фахом «Початкове навчання». Працює в закладі з 2007 року. Педагогічний стаж – 24 роки. Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Проблемне питання: «Використання інноваційних технологій в роботі з розвитку мовлення дошкільників».
Пріоритети діяльності визначила для себе, використавши вислів В.Сухомлинського: «Я не боюсь ще й ще раз повторити: турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя».
Закінчила Національний педагогічний університет ім. М.Драгоманова за фахом «Початкове навчання». та Олександрійський педагогічний коледж ім.В.Сухомлинського за фахом "Дошкільне виховання". Працює в закладі з 2002 року. Педагогічний стаж – 26 років. Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Поглиблено працює з питання соціально-морального розвитку дошкільників.
Думка вихователя: «Я хотіла б допомогти дітям пізнати навколишній світ, світ природи, речей, почуттів і вчинків, розвинути в дітях такі риси як доброта, чесність, повага, співчуття; навчити розуміти самих себе та інших людей…»
Впливає на дітей не покаранням, а проханням, заохоченням і лагідним, добрим словом.
Закінчила Олександрійський педагогічний коледж ім. В.Сухомлинського за фахом «Дошкільне виховання». Працює в закладі з 2006 року. Педагогічний стаж – 26 років.
Питання поглибленої роботи: «Сенсорний розвиток дітей раннього віку». Виготовляє різноманітні дидактичні посібники власними руками.
Пріоритети діяльності: для успішного розвитку дитини слід забезпечувати їй право на особистий досвід. З цією метою потрібно створювати належне предметно-ігрове розвивальне середовище. Вважає, що сенсорний розвиток в ранньому віці – фундамент розумового розвитку. Маючи міцний фундамент, кожна людина добудує свій «інтелектуальний будиночок» на протязі свого життя.
Закінчила Жовтоводське педагогічне училище за фахом «Дошкільне виховання». Працює в закладі з 2008 року. Педагогічний стаж – 24 роки.
Працює над проблемою «Соціально-моральний розвиток дошкільників». Вважає формування морально-етичних якостей основою особистісного зростання дитини-дошкільника. Дидактична гра, на думку вихователя, є пріоритетним засобом морального виховання, а співпраця з батьками – важливим фактором підвищення ефективності освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі.
Закінчила Олександрійський педагогічний коледж ім. В.Сухомлинського за фахом «Дошкільне виховання» . Працює в закладі з 1990 року. Педагогічний стаж – 37 років. Має педагогічне звання «вихователь-методист».
Проблемне питання: «Використання ігрових методів і прийомів навчання та елементів новаторської методики М.Єфіменка «Театр фізичного виховання» на заняттях з фізичної культури». Є керівником театрального гуртка.
Педагогічне кредо: «Щоб стати справжнім вихователем, треба любити дітей та щодня віддавати їм тепло свого серця»...
Вихователь постійно знаходиться в творчому пошуку нових методів і прийомів навчання.
Закінчила Уманський державний педагогічний університет ім. П.Тичини за фахом «Дошкільне виховання». Працює в закладі з 2005 року. Педагогічний стаж – 37 років.
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії. Має педагогічне звання "вихователь-методист".
Проблемне питання: «Використання інноваційної технології раннього навчання читання М.Зайцева в роботі з дітьми дошкільного віку».
Пріоритети діяльності: Успішно застосовує принципи «радісного» навчання та партнерської діяльності педагога і дитини. Результативно використовує інноваційну технологію раннього навчання читання М.Зайцева.
Говорить вихователь: «Приємно чути від дітей після вихідних, що вони сумують за дитсадком. На питання «Чому?» відповідають: «Тому що нас тут люблять…»
Закінчила Олександрійський педагогічний коледж
ім. В.Сухомлинського за фахом «Дошкільне виховання». Працює в закладі з 1988 року. Педагогічний стаж – 34 роки. Має педагогічне звання «вихователь-методист».
Проблемне питання: «Використання технології ТРВЗ в інтелектуальному розвитку дітей дошкільного віку». Керівник гуртка «Розумники й розумниці». Навчання дітей нестандартному мисленню в сучасних умовах вважає основою успішності майбутнього громадянина.
Пише вірші, навчає дітей грати в "буріме"
Закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім.В.Винниченка за фахом «Початкова освіта». Працює 10закладі з 2003 року. Педагогічний стаж – 12 років.
Проблемне питання поглибленої роботи: «Гендерне виховання дітей дошкіль-ного віку».
Пріоритети діяльності: створення рівних можливостей для розвитку хлопчиків і дівчаток, формування їх як особистостей, які поважають і розуміють один одного, усвідомлюючи себе як особу певної статі.
Закінчила Олександрійський педагогічний коледж ім. В.Сухомлинського за фахом «Початкове навчання». Працює в закладі з 2003 року. Педагогічний стаж – 22 роки.
Питання поглибленої роботи: «Екологічне виховання дітей дошкільного віку».
Застосовує інноваційні технології: ТРВЗ, ейдотехніка, проблемне навчання. Знання, які отримують її діти, є дієвими, тому що діти з радістю піклуються про птахів, доглядають за рослинами куточка природи, мешканцями акваріума, висловлюють протест проти недбайливого ставлення до природи.
Закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім.В.Винниченка за фахом "Початкове навчання". Педагогічний стаж - 12 років. Працює в закладі з 2014 року.
Питання поглибленої роботи : "Використання інноваційної технології "Ейдетика" в розумовому розвитку дошкільників".
Ейдетика - наука про розвиток пам'яті. Маючи хорошу пам'ять, дтина-дошкільник, а потім майбутній школяр швидко засвоюватиме навчальний матеріал та досягне вагомих успіхів у навчанні в школі. Перебуває у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку.
Могутнім джерелом виховання вважає навколишнє середовище, яке формує у дітей пізнавальні інтереси, розвиває мислення, спостережливість, зорову та образну пам'ять.Вважає батьків надійними помічниками у вихованні; застосовує гуманістичниий підхід та толерантність в роботі як з дітьми, так і з батьками.
Має 2 педагогічні освіти: закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім.В.Винниченка за спеціадльністю " Українська мова і література", а також Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім.Т.Г.Шевченка за спеціальністю "Дошкільна освіта". Працює в закладі з 2016року. Педагогічний стаж - 15 років.
Проблемне питання поглибленої роботи " Розвиток мовлення молодших длшкільників засобами рідної природи та образотворчого мистецтва".
Закінчила Кіровоградський державий педагогічний університет ім.В.Винниченка за спеціальністю "Початкове навчання". Педагогічний стаж - 31рік.
Вихователь Малохатько Яніна Олександрівна