Відповідно до Закону України “Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні” від 05.11.2021 року № 1871-ІХ, орган реєстрації місця проживання веде та наповнює Реєстр територіальної громади відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби України.
Актуалізація даиих в реєстрі проводиться при реєстрації місця проживання та за зверненням особи щодо видачі витягу з реєстру територіальної громади.
За аналізом звернень законних представників дітей, в період народження з 2010 по 2016 роки, виявлено відсутність реєстрації у більшості дітей громади. Це є порушенням з боку батьків щодо реєстрації місця проживання новонароджених дітей у тримісячний термін.
Для реєстрації місця проживання батьки або законні представники дитини зобов’язані звернутися в орган реєстрації - управління дозвільно-погоджувальних процедур та адміністративних послуг міської ради (робочий орган - ЦНАП), та подати наступні документи:
1. Оригінал свідоцтва про народження дитини (для осіб, що не досягли 14-річного віку).
2. Оригінал ID-паспорта (для осіб, яким виповнилося 14 років).
3. Оригінали та копії паспортів батьків або інших законних представників.
4. Письмова згода одного з батьків, у разі проживання батьків за різними адресами. У разі відсутності.
5. Витяг з ДРАЦС(увипадку, коли відомості про батьків записані зі слів матері).
6. Документ, що підтверджує право на проживання в житлі - ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди) або інші документи.
7. Квитанція про сплату адміністративного збору (сплачується при подачі заяви).
8. Домова книга (для приватного сектору).
У разі подання заяви законним представником додатково подаються:
ü Докуммент, що посвідчує особу законного представника.
ü Документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки.
Підтвердженням реєстрації місця проживання дитини буде сформований Витяг з реєстру територіальої громади. За відсутності такого витягу у батьків є підставою для звернення до органу реєстрації з метою перевірки та проведення процедури актуалізації даних в реєстрі.
Даний документ також необхідний для отримання паспорта по досягненню 14-річного віку та вступу на навчання для здобуття вищої освіти.